2008-05-15

Chap stick, chapped lips, and things like chemistry.

Gick ju faktiskt till jobbet idag.
Mötte upp Alex på stan, för vi skulle gå tillsammans.
Jag gillar att gå. Jag känner mig duktig.

Jobbet var fett segt idag dock.
Blaha.
Så hade det regnat en massa när vi skulle gå hem, och mina fötter blev sjukt blöta.
Jag gillar inte regn så mycket. Fast det är bra för naturen, så det får väl regna ibland då.

Åt två mackor på jobbet min sista rast idag.
Var längesen jag mådde så dåligt.
Fick så sjukt mycket ångest.
Var är den självdisciplinen liksom?

Nåväl.
Lite sömn nu då, maybe.
Jobbar ju 15-22 imorgon också.
Hoppas jag hinner träffa Angelika på jobbet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kommer du o sweed imorrn eller?
verkar bli rutt väder men man kan ju sitta inne. annars så finns det ju filtar och värmeljus. och alko förstås ^^ bästa värmen ever. haha
:**

Anonym sa...

Hi I'd like to congratulate you for such a great made site!
Just thought this would be a perfect way to make my first post!

Sincerely,
Hilary Driscoll
if you're ever bored check out my site!
[url=http://www.partyopedia.com/articles/barney-party-supplies.html]barney Party Supplies[/url].