2008-05-25

Pedalpusher.

Vaknade ju vid åtta idag också, helt sick.
Fast jag tvingade mig själv att sova två timmar till i alla fall.

Ganska skön dag igår faktiskt.
Jag vaknade, duschade och sminkade mig och allt såntdär.
Tog mig ner på stan och shoppade tjejgrejer, och så in på systemet för att köpa öl.
Hem igen, telefona lite, kolla på Criminal Minds, sova i sisådär 1-2 timmar.
Gick upp vid 18-tiden, tvättade bort mitt smink och sminkade om mig helt, och bytte kläder.
När jag var nästan precis klar så ringde Sandra och sa att jag skulle ta med mig ölen osv, och komma hem till henne och Oskar, för vi skulle få skjuts till någon fest.
Kom hem till dem, drack två öl och hängde lite, sen kom en bil och hämtade oss för att köra oss ut åt helvete.
Jag vet fortfarande inte var vi var någonstans, haha. Bara att det var fett långt bort, och att man definitivt inte hade kommit varken dit eller hem om man inte hade fått skjuts.

Men jao.
Festen var okej, och vid halv ett eller något fick vi skjuts till stan igen för att gå till Perrongen.
Hem sova vid 02, och nu är jag vaken, och ska gå ut och röka.
Cheers.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt att jag inte svarade på ditt sms igår. Min mobil är mongo, så den la av och jag hade inga pengar.

Men hur mår du? :*:*

Anonym sa...

Jaa , min blogg har flyttats, fast det är samma adress & allt. Blogg.se har flyttat på alla bloggar från en plattform till en annan, men allt är detsamma nu iallafall (:

Anonym sa...

Ih, bra! Hihi. (:
Jag mår helt okej, lite stressad med skolan bara. Men det löser sig. (:

:*:*