2008-05-19

A minute longer.

Fett kul på jobbet igår.
Alex (och BM) till 22 med mig, och så Angelika till 20.
Kan ju inte påstå att vi gjorde särskilt mycket.
Jag och Alex tyckte i alla fall att det var en utmärkt idé att åka runt på en vagn inne på lagret.
Han var sämst på att styra dock, så det var tur jag gjorde mest.

Lite segt att jag började 730 imorse dock, med tanke på att jag inte kom hem förrän typ 2320.
Det funkade fint dock, och det är ju fasiken rätt skönt att sluta 15.

Imorgon är jag ledig, men jag måste till jobbet i alla fall, för det ska vara någon sån säkerhetskurs eller whatever, så jag blev inte av med ica imorgon heller.

Usch, jag är så sjukt trött.
Känns som om jag inte sovit på flera dagar.
Det har jag ju typ inte. Ska sova snart i alla fall.
Röka lite nu, och sen sova. MMMMH.

Inga kommentarer: