2008-05-16

The shower scene.

Både Greys och Lost var bra som vanligt.

Jag undrar varför jag har ont i foten egentligen?
Borde räcka med att jag fortfarande har ont i knät.
Var fan två veckor sen jag gjorde illa det, och det gör bara mer och mer ont.
Smärtan i foten verkar inte vilja gå över heller.
Börjar kännas lite som när jag fick inflammationen i fötterna förra sommaren.
Typ likadan smärta i knät också. Wtf liksom.
Har i alla fall 2½ karta kvar av diklofenaken jag fick ta för fossingarna sist.
Känner dock inte för att äta dem när jag inte vet vad som är fel.
Det går nog över snart.

Borde duscha och göra mig i ordning.
Måste ner på stan och kila in på systemet.
Lovade Sandra att köpa öl till henne också.

Jahapp!
And off we go.

1 kommentar:

Anonym sa...

fett kul att ni kommer! ni får komma när ni vill. pin ville ju haka på en stund innan hon ska jobba.
puss!