2008-05-21

When it's all over we still have to clear up.

Den där säkerhetskursen igår var ganska intressant faktiskt.
Inte så intressant att sitta på en trästol i flera timmar dock, men det fick gå.
Blev fett rädd när han mannen skulle visa hur en kolsyresläckare fungerade, haha.
Den lät ju som ett helvete. Fick nästan en hjärtattack.

Älskar att vakna på morgonen och se mitt hår stå upp åt alla håll och kanter.
Ser ju inte alls ut som crap.
Ts.

Lite kul vecka ändå.
Egentligen skulle jag ha jobbat en enda dag den här veckan, vilket är idag.
Istället är jag ledig en enda dag istället.
Fast ja, på den lediga dagen var jag ju på jobbet i vilket fall som helst, så det räknas inte riktigt.
Men det är bra att jag fått jobba mycket. Jag behöver pengarna.

15-22 idag i alla fall.
730-15 imorgon. Det ser jag inte fram emot lika mycket.
Fan. Jag hatar att låsa upp på morgonen. Hooooppas att Aina vill göra istället.

Jobbar ju 15-22 på fredag också, och med en som heter Tina.
Träffade henne för allra första gången igår.
Men hon verkade trevlig, så det går nog bra.
Jag jobbar ju med Christoffer också, så det är lugnt.

Tina röker ju i alla fall, så nu är jag inte helt ensam om att röka på jobbet längre, haha.
Känns bra. Nu behöver jag inte vara det svarta fåret alone längre, haha.

Nejmeneh.
Kaffe och en cigg nu.

Inga kommentarer: