2008-05-06

Stop and stare.

Ja, herrejävlar.
Känns som om jag varit på festival.
Första dagen utan alkohol idag sen i fredags.
Jag hade ju fest i lördags. Det var väl kul, I guess.
Minns inte så mycket. Grät ju halva kvällen dessutom, haha.
Vid 04-tiden bestämde jag och Sandra oss för att cykla till statoil också.
Vi minns typ ingenting av den resan. Dessutom cyklade jag in i en vägg och gjorde illa knät.
Kan inte ens stödja mig på mitt högra ben fullt ut, gör så jävla ont.
Vi kom väl tillbaka hem till mig runt 05 i alla fall tror jag.

I söndags började vi dagen med att gå till pizzaplanet, sen satte vi oss i stadsparken drack lite.
Eller ja.. Vi började väl vid 12 eller något, sen drog vi hem till mig någongång på kvällen/natten.
Sen kom securitas och ringde på min dörr, haha. Men de var snälla.
Ninna bjöd ju in dem till mig, haha. Fast de kom inte in. d:

Igår tog vi bilen ut till Mälarbaden, jag, Sandra, Oskar och John.
Så grillade vi med Ninna och hennes polare Chrille, hans bror och deras pappa.
Efter det drog vi till systemet, sen satte vi oss i stadsparken igen.
Avslutade allting hemma hos mig, as usual.
Minns inte riktigt när Sandra och Oskar drog hem, men John och Mackan sov kvar hos mig i alla fall.
Så imorse kom Sandra och Oskar hit igen, sen gick vi till Billy Boys och åt.
Efter det avslutade vi vårat festande.

Var i Torshälla idag också.
Fick en platta öl av min käre far. Så himla snäll. (:

Jag har väl säkert glömt skriva en miljon grejer som hänt de senaste dagarna, men jag minns inte ens all så.. Lev med det.

Imorgon ska jag jobba för första gången på en vecka i alla fall.
Kommer kännas så jävla konstigt.

Nåväl.
Jag har haft skitkul i alla fall.

Inga kommentarer: