2008-05-30

Re: Agents.

Ångesten har valt att stanna kvar, märker jag.
Fast jag vet ju varför den är här, så jag jobbar på det.
Nu får det fan var nog.

Idag händer inte så mycket.
Har gosat med Misse en massa, och diskat.
Ska ut och springa med Sandra sen ikväll.
Imorgon vet jag inte alls vad som händer förutom att jag ska tvätta klockan 15.

Jag har i alla fall börjat bli lite brun.
Det är kul.
Har ju till och med märken efter min bh osv.

På tisdag ska det komma snickare hem till mig.
De ska fixa min balkong, så jag slipper de hemska gröna mattorna.
Skönt med trägolv.

Och oh, på söndag ska det bli fett varmt, så då ska jag och Sandra sola.
Bli bruna osv.
Är ju planen i alla fall.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.
Något.
Lär ju röka igen. Röker ju som en skorsten när jag inte har något att göra.
Fail.

Inga kommentarer: