2008-05-17

We write the wrong.

Jag känner inte riktigt peppen för att skriva något.
Igår var i alla fall jättekul.
Kändes dock som att jag och Sandra åkte fram och tillbaka hela tiden, hah.

Jättemysigt hemma hos Hanna i alla fall.
Sen drog jag och Sandra in till stan för att gå in på Grappa.
Blev bundisar med busschaffisen också.
Så lät han oss sitta längst fram och dricka öl, haha.
Grappa kommer jag inte ihåg så mycket av egentligen.
Mer än att Sandra gick och hämtade en gammal man till vårat bord, och att jag blev bundis med DJn.
Kom överens om att han skulle kalla mig Ica Stenby, och jag skulle kalla honom för musikmannen.

Efter Grappa stod vi i alla fall ute i regnet ett bra tag, sen ringde gamlingen en taxi, och så drog vi hem till Sandras kompis Danne i Torshälla.
Och alla var crazy i hans orm och gosade med den hela tiden.
Jag själv trodde bara jag skulle dö. Mitt hjärta har nog aldrig slagit så fort i hela mitt liv.
Sen rökte vi vattenpipa osv, och typ vid 04 eller något ringde vi taxi, och så åkte vi hem till stan igen.

Nu skickade Sandra sms i alla fall, så jag ska väl ringa henne.
Tjipp.

Inga kommentarer: