2007-11-28

Outro.

Idag gick jag upp klockan nio. Jag är rätt stolt.
Jag var tvungen att gå upp tidigt så jag hinner gå på stan innan jag börjar.
Skulle ju egentligen ha börjat 17 idag, men jag ska börja 15 egentligen.
Måste ju hinna shoppa innan jag drar och sådär.
Ska växla in lite mer pengar också, när jag kommer in till stan.
Tror jag kommer ha med mig lite mer än 4000:- , men det borde räcka?
Nu blir jag osäker. Ska fråga min mamma sen, annars kan man säkert växla mer på Arlanda.

Ladida. Jag är helt pepp. Fast lite stressad.
Jag har ju inte ens börjat packa, och det hinner jag inte göra nu.
Kommer få göra det runt 23 ikväll, när jag kommit hem från jobbet, haha.
Sen hinner jag väl i princip bara duscha och göra mig i ordning innan vi ska åka till Arlanda.

Nu måste jag i alla fall gå till bussen.
Roligt att träffa Pin. (:

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas ni får det bra!

Anonym sa...

Roligt det var att träffa Loppi (: