2008-03-11

Blues in the night.

Vid 02 inatt tänkte jag att jag skulle se på Paranoid Park, men ändrade mig igen och tänkte att det vore bättre om jag sov istället, eftersom jag skulle upp och jobba.
Någon minut efter att jag tänkt den tanken, så startade jag filmen, haha.
Så bra självdisciplin. Nejmen, jag kände verkligen att jag ville se den, så jag fick, tycker jag.
Somnade ganska så omedelbart när den var slut runt 0330-tiden, så himla skönt.

Jag har inte riktigt tid att sitta här egentligen ens.
Fast de har flyttat tillbaka busshållplatsen till den riktiga igen nu.
Bussen jag åker med till jobbet alltså, så det är liiiiiite närmare för mig att gå nu. Haha.

Åh, smackade ju igen min balkongdörr på mitt ena finger inatt, btw.
Så sjukt jävla ovärt. Gör fortfarande onödigt ont. Blöhö.

Nej, nu ska jag röka, sen fixa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, men jaa! Det går ju också q: :*