2008-03-07

Delicate.

Igår jobbade jag med Alex. Så himla bäst.
Det är enda gången det är riiiktigt, riktigt kul att jobba.
Nog för att vi plockade fryst igår, och det var skitkallt, haha.
Ändå var det fett kul, och jag skrattade typ hela tiden.
Fyllde år igår, gjorde ju den lille mannen också. 23 stora år.
Han fick nöja sig med en kram från mig i present. (:

Kul när vi skulle gå hem från jobbet igår också.
Pratade hela tiden, haha.
Så var han så söt, han lät mig inte gå från Nyfors hem till mig helt själv, haha.
Han sa att han inte skulle kunna leva med sig själv om något skulle hända mig, haha. Så himla söt.
Så då följde han mig till porten igen. (:

Idag jobbar jag med Catrin och Anna L, tror jag.
Inte så kul. Catrin funkar i och för sig, men Anna L går inte föra ens en liiiiten konversation med.
Hon säger typ ett ord, och så ler hon lite. Haha. Fett weird.
Det blir nog braaa.

Ska sminka klart mig och så nu.
Röka först bara. Jes.

Inga kommentarer: