2008-03-25

Words.

Finally har lönen kommit.
Känns så jävla skönt.
Försvann ju dock några tusenlappar på bara någon minut, men nu är mina räkningar betalda i alla fall.

Måste ringa länsförsäkringar någon dag också, för de verkar ju inte vilja skicka någon räkning till mig?
Kan göra det på onsdag, för imorgon har jag inte tid.

Marcus kommer hem till mig runt 12 imorgon, och sen ska vi gå på stan lite.
Har saknat den där grabben så sjukt mycket.
Inte så mycket jag känner jag behöver köpa denna månaden dock, vilket känns skönt.
Eller ja, haha. Måste köpa nytt smink. Typ allt. Puder, foundation, mascara, yadayada.
Sen är det bara hårfärg och lypsyl i alla fall.
Tänker inte köpa någon mat denna månaden i alla fall.
Har ju fett mycket mat, som jag typ aldrig äter i vilket fall som helst, så det får vara bra på den fronten.

Wey, yey.
Nu ska jag försöka sova i alla fall.

Inga kommentarer: