2008-03-28

Sad man's tounge.

Jag och Sweedy var så jävla duktiga idag.
Gick till Tuna Park. Men det var himla skönt att gå alltså.
Shoppade lite grejer också, gjorde jag. Smink för 700 spänn, vilket tog emot lite, men ja. Man måste ju ha liksom. Annars kan man ju inte ens gå utanför dörren.
Köpte en rockring också. (: Så nu ska jag börja träna en massa med den, värsta kul!
När vi var klara där så kom Oskar och hämtade oss med bilen, och så åkte vi till willys, för Sweedy och Oskar skulle storhandla. Det var så himla kul, jag dog av slratt en miljon gånger för de köpte så himla mycket, haha.

Jag köpte i alla fall lite havregryn, en ny diskborste, lite fil och mjölk, och sen gudagåvans flingor med kokos i. Så satans gott!

Efter det åkte vi hem till Sweedy och Oskar i alla fall, plockade in alla deras varor, och sen fort ner på stan och köpte hårfärg till Sweedy.
Efter det så drog vi hem till mig, så färgade jag hennes hår, och så tvättade vi mina sängkläder.
Rockade lite rockring gjorde vi också. Jag kunde ju till och med, haha.

Så drack vi lite öl, och sen drog vi hem till Sweedy, var jag är nu.
Sitter och dricker lite vin gör jag nu.
Jag och Sweedy ska ut på krogen om ett tag. Så himla roligt.
Fast ska ju jobba klockan 12 imorgon, men det kommer gå bra.

Vi var ju ute igår också. På raw och harrys.
Var himla kul faktiskt! Vi träffade ju våra irishvänner också, så himla roliga.
Sepciellt en utav dem. Han är så himla snäll och rolig. Men han åkte hem idag. ):

Nu har jag säkert skrivit massa stavfel och grejer, men det bjuder jag på i så fall, för jag är inte nykter.

Puss på Kim. *:

Inga kommentarer: