2008-03-22

For all the cows.

Så har man jobbat då.
Fanns typ nada att göra på jobbet idag.
Började dagen med att sitta inne på lagret med Anna G.
Sen fick vi hjälpa till med fisken för det inte fanns något att göra.
Plockade lite kartonger, och sänkte priset på lite varor som ska gå ut om några dagar.
Sen satte jag mig inne på lagret och drack te till 2130 typ.

Fick skjuts hem idag.
Jag känner mig dålig.
För tillfället är mitt självförtroende verkligen på minus, och om jag inte går ner i vikt så dör jag.
Jag vill inte ens veta hur mycket jag väger nu.

Dessutom består min hjärna av jobbiga tankar för tillfället.
Tankar jag känner igen så himla väl.

Fast jag är ändå lycklig.
Det är bara alla småsaker som är jobbiga.
Tar mig nog igenom det också, dock.

Nu ska jag kolla om det finns något kul att ladda ner, och sen ska jag dricka te.

Inga kommentarer: