2008-03-26

Brand new.

Finally fungerar mitt internet.
Inte fungerat sedan igår förmiddag.
Tog till och med mod till mig och ringde den tekniska kundsupporten idag, hahah.
Hade ingen aning om vad jag skulle säga riktigt, men han jag fick prata med skrattade lite i alla fall, så det var väl kul för honom.

Inte så kul att jobba igår.
Jag var så sjukt illamående och yr hela tiden.
Dessutom var jag ensam på golvet, och fick sköta allting där.
Så som att fylla på all f/g och plocka kolonial.
Trodde jag skulle dö, eller i alla fall svimma, när jag bar alla cp-tunga kartonger.
Fixade ju allting dock, och det var så fint, så fint sen.

Idag är ju Sweedy iväg och jobbar åt mina parents, haha.
Så himla söt. Hon var helt glad. (:

Men nä. Nu måste jag sätta igång med mig själv, och sen stressa till jobbet, för det antar jag att jag kommer få göra.

Håll allting uppe nu.
You can do it.

Inga kommentarer: