2008-03-14

Keep it pure.

Ptja, imorgon jobbar jag min femte dag i rad, och sen är jag finally ledig i två dagar.
Inte för jag gör så mycket på jobbet, haha.
Igår stod jag inne på lagret och hängde med Daniel och Alex, och idag stod jag och Alex i charken hur länge som helst och bara pratade, haha. Men sen var jag duktig.

Dessutom är Alex typ den snällaste jag vet.
Han slutar 18 denna veckan, och så har han liksom kommit tillbaka till jobbet vid 2215, bara för att följa mig hem när jag ska gå. Så himla snäll.
Så himla rolig också. Skrattade fett mycket när vi gick hem idag, hah.
Tycker lite synd om honom eftersom han börjar 7 mornarna, men ändå så himla snäll och går med mig. Ja, jag säger då det. Helt bästa.

Mina fingrar är helt stelfrusna, och jag kan knappt skriva alls.

Imorgon kommer Kim hit också.
Men nä, nu ska jag äta något och titta på One Tree Hill.

Inga kommentarer: