2008-03-14

Still in love song.

Imorse klockan 11 så kom Kim hit, och det var så himla bäst.
Jag ville aldrig åka till jobbet. Ville bara stanna tiden.
Finast.

Sjukt jobbig dag på jobbet i alla fall.
Satt i kassan konstant från 15-20 typ. + en rast på 15 minuter.
Hade så sjukt ont i ryggen efter det, så jag bad faktiskt om att få ta alla kvällsrutiner för att slippa sitta ner.
Var riktigt produktiv i alla fall. Fyllde på typ allt F/G, och var allmänt duktig.

Gick hem från jobbet idag också, så stolt jag blev alltså.
Gick ju själv, och hittade faktiskt rätt den vägen som jag och Alex brukar gå.
Blev så stolt att jag var tvungen att smsa honom och säga det, haha.
Då tyckte han jag var dum som gick själv hem, och att jag ska säga till nästa gång, haha. Nawh.
Världens snällaste grabb, jag lovar.

Har faktiskt gått hem från jobbet hela veckan nu.
Det är riktigt skönt att gå hem faktiskt.

Hmhm.
Party här imorgon i alla fall.
Ingen aning om vem som kommer riktigt, haha. Men det blir nog fett.
Ska tjata lite på Alex och se till att han kommer.

Nu ska jag äta melon och titta på Lost.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du verkar ganska happy nu (: Då blir jag också happy! Vi ses ikväll! Jag ringer dig idag när jag är på jobbet! *: :*