2008-03-09

Coming back to life.

Jätteroligt igår. Tycker jag i alla fall. Tror jag.
Jag vet inte, haha. Minns inte riktigt vad som hände hos mig, men det var nog kul.
Perrongen sen, fast bara en jätteliten stund, sen blev det corner med Sweedy.
Väsnades som fan, haha. Men det var kul. Och colan bara flög iväg.

Lite "efterfest" hemma hos mig, med Sweedy, John och Oskar.
Minns inte riktigt när Sweedy och Oskar drog, men efter det gick jag och John och la oss i alla fall.
Ett tag efter det kom två andra grabbar hit, vet inte vad de hette, haha. Men de sov på soffan i alla fall.
Massa gos i sängen i sju år. <3

Idag har jag och Sweedy lagat mat åt oss två och Oskar och John.
Jättegott potatismos, MH.
Sen har vi bara hängt hela dagen. Typ legat överallt i min lägenhet, haha.
Spelat kort och så också. Jag vann på allt utom tian.

Nu har alla dragit, och jag ska titta på Lost och äta kex och brieost.

Inga kommentarer: