2008-03-24

Smoke.

Hatar du mer än 3 personer? Nej.
Vilka är dina favoritskor? Mina svarta pumps från Paris. <3
Har du fällt krokben för någon? Tror inte så. Inte vad jag minns i alla fall.
Vilket stjärntecken är du? Skytten.
Vilken tid föddes du? Ofta jag minns.
Vilka är dina favoritfärger? Rosa, vit, grön, röd och svart.
Sommar eller vinter? Sommar.
Vilken färg gillar du att ha på dig? Rosa.
Vilka färger har din mobil? Rosa och silver typ.
Var är ditt andra hem? Ica Stenby.
Har du dåliga betyg? Ja.
Vad var ditt första husdjur? Kommer inte ihåg om vi hade vovve eller kanin först.
Spelar utseendet någon roll? Jaa.
Tar du första steget? Ibland måste jag ju.
Favoriträtt? Cocos.
Hur många barn vill du ha? Två.
Äger du ett vapen? Nej.
Har du någonsin trott att du varit kär? Ja.

När grät du senast? Igår.
Vad gjorde du igår kväll? Var hemma.
Har du någonsin varit i ett slott? Japp.
Vad är dina smeknamn? Soppi och Kill.
Tänker du på någon just nu? Mmh.
Har du varit kär? Ja.
Har du blivit sårad? Ja.
Har du kallat någon för älskling? Ja. Typ två gånger.
Röker du? Ja.
Äger du en diamantring? Tror inte det är riktiga diamanter? Eller kanske. Jag vet inte.
Äger du en Backstreet Boys CD? Nopes.
McDonald's eller Max? Max.

Gillar du dig själv? Inte någonstans. Så nej.

Inga kommentarer: