2008-03-05

Have a nice day.

Oh, helt roligt igår.
Kom ändå ganska mycket folk, för att vara på en tisdag liksom.
Efter att vi varit hos mig så gick vi till Harrys, men det var mest gamla där, haha.
Och så himla dum fetto-dj. Fick önska så många låtar.. Inte.
Eller han spelade den jag önskade, fast jag var tvungen att säga att låten jag ville höra var dålig, för att få höra den. Så himla körd. Ah well.

Gosigt idag också. Fast lite äckligt först.
Jag, John, Sweedy och Oskar gick till stadsparken och matade änderna, usch!
De var så himla äckliga. Flög runt överallt också. Jag fick panik.
Dessutom jagade en and mig. ):
Sen gick vi i alla fall till EMmöbler och spanade, jätteroligt.
Så gick vi till någon djuraffär utan djur, och till vinhandlarn, eller vad det hette.
Fikade på ett sjukt dyrt fik också, haha. Men det var kul, och jag känner mig så himla happy!

Nu är jag redo för ikväll i alla fall.
Ska bara packa min väska lite, sen ska jag gå till stationen.
Måste hinna köpa biljett och grejer också. Åh. Stereophonics. <3

Nu ska jag gåå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad roligt. JAg vill också på konsert :D :D Helt kul ju.

:* /Pin