2008-03-20

Give it away.

Blev inget kaffe. Drack lite te istället.

Tänkte jag skulle laga mat nyss, men så hade jag ju ingen mjölk.
Så jag fick snabbsminka mig, fixa håret och springa ner till ica.

Kul att de höjt min hyra, btw.
3576:- ligger den på nu. Snart höjs den väl till 4000:-
Tur jag har ett jobb, annars hade det blivit hejdå.

Vattnade ju min blomma idag också.
Duschade den lite och så också, med min sprayvattengrej.
Söt när den fortfarande lever, haha.
Jag längtar tills det blir helt varmt ute, så man kan börja göra fint på balkongen.
Lägga sånt fint golv, köpa stor blomma till ena hörnet och göra det gosigt.

Nee.
Nu ska jag gå och laga mat.
Hoppas Sweedy vill motionera med mig ikväll.
Då blir jag happyhappy.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, roligt!! är du ledig nästa helg nånting? jag tycker att du kan ha en liten bjudning eller nåt ;)
:*