2008-03-20

Don't get sucked in for a second.

Håhåå.
Alex har fixat så vi ska få in cocosjuice och croissanter bakeoff på jobbet!
Haha, snacka om att jag är happy. Har tjatat om det hur länge som helst nu. :D

Sov lite middag innan.
Jag börjar fan bli gammal alltså.
Ont i höfterna och sover middag och grejer.

Hmhm.
Ska kila iväg till ica snart. Igen.
Måste köpa cola. Cigg har jag så jag klarar mig till imorgon tror jag.
Sen är det nog inget mer jag behöver.

Just, Hanna.
Nästa helg är jag ledig fredag och lördag.
Vad jag vet i alla fall. Ska kolla pärmen på jobbet, så jag inte säger fel.
Men ja. Kanske kan ha en liten bjudning då, då. Om alla kan komma. (:

Nu blir det ica.

1 kommentar:

Anonym sa...

tog tillfället i akt och super idag istället. fast jag kanske super nästa helg också. vill ju träffa dig med!!!
:*