2008-03-24

Cable car.

Allting bara kraschar.
Jag känner mig så osäker på ungefär 90% av min vardag.
Människor kommer och går, och jag vet inte om jag orkar ha kontakt med hälften av dem längre.
Jag börjar tröttna på så jävla mycket.

Funderar på att ta ledigt ett tag och dra iväg någonstans.
Har några ställen jag kan tänka mig, men har inte bestämt mig än.
Vi får se.

Jag har kommit fram till att det är två som jag vet jag kan lita på till 100%, och som jag vet alltid finns.

Hur som helst träffade jag mina föräldrar och så idag.
Pratade ganska mycket, och så kom vi in på jobb och hela den delen.
Så sa jag att Sweedy inte hade så mycket jobb, så båda mina föräldrar ska hålla lite utkik efter jobb nu. (:
Tycker det känns mer rättvist att någon som inte jobbar så mycket får jobba istället för jag som ändå har jobb.
Bara hoppas det dyker upp något.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhmen gud, Soppi! Vad snällt! :D Gud vad glad jag blev, haha. *: *: *: *: