2008-03-21

Oh yes (it's a mess).

Idag har jag gjort ungefär lika mycket som jag gjorde igår.
Jag har bara suttit och spanat på Private Practice.
Nu finns dock inga mer avsnitt att se, så nu måste jag hitta en ny serie att titta på.

Har varit ute lite idag i alla fall.
Gick till ica med Sweedy och köpte cigg.
Efter det gick vi på jakt efter björkar, haha.
Bara för Sweedy behövde fixa sitt påskris.
Kallt som ett helvete är det ute också. Uh.

Jomen, ja.
Nu är det alltså påsk då?
Eller den börjart kanske imorgon, då det är påskafton?
Jag har inte så stor koll.
Ska väl hem till föräldrarna imorgon bitti. Klockan 09 ska jag nog vara där.
Efter det måste jag skynda mig hem igen, sen fixa lite och åka iväg till jobbet.
Jag älskar att jobba röda helger. Cashen. <3

Nu ska jag ut och röka.
Efter det ska jag leta fram någon ny serie att kolla på.

Happy påsk.

Inga kommentarer: