2008-03-08

Hit.

Hååh, så jävla kul med Sweedy igår.
Först satt vi hemma hos mig och drack lite, sen tänkte vi att vi skulle till raw, men det var något kasst band som spelade, så det var 140 spänn i inträde, no way in hell liksom, så vi hittade Viggi där och släpade med honom till Nybron. Vi kom dit strax efter 01 vilket är helt sjukt, för det känns som om vi var där så himla länge.

Fett kul dock. Eller ja, haha. Fick ju två nya stalkers, MH. Så himla körda.
Bara för de sett mig på ica. + att de typ bor i Nyfors eller något, men åker till ica stenby bara för att få se mig. Dåligt psyk! Följde efter mig på krogen som fan igår i alla fall.
Blev så himla glad när Orgys storebror kom och drog tag i mig och låtsades att jag var hans flickvän.

Men ptja. När krogen stängde så stod vi utanför med Orgys storebror och hans vän ett tag, och så stod psyken någon meter ifrån och glodde. Haha. Men ja.
Sen drog alla, och jag och Sweedy raggade upp två grabbar för efterfest, haha.
Slutade med att vi drog hem till mig, och så drog alla vid 05 typ. Men det var kul.

Ikväll är det i alla fall party hemma hos mig.
Vet inte ens vad jag ska ha på mig.
Ah well. Jag hittar väl något. Ska röka nu i alla fall, sen ringa Sweedy.

Inga kommentarer: