2007-11-01

Champion.

I DID IT!
Jag kirrade passfotot idag. Jag är så jävla stolt över mig själv.
Nog för att själva fotot blev skitfult, men jag fixade det ändå.

Gått på stan med Sweedy idag också. Vi shoppade lite smink och sådär.
Vid 15-tiden drog hon dock och skulle träffa Oskar, men det var lugnt, för jag träffade Elena då.
Vi åkte till mitt jobb och hämtade mina skor och sådär, haha.
Sen har vi åkt bil med Macke typ hela kvällen, haha. Jag har skrattat så sjukt jävla mycket.
Först åkte vi till Tuna Park och shoppade, efter det åt vi på max och handlade på systemet, så nu är alkoholen kirrad till imorgon.
Vi var även ute vid Mackes sommarstuga, och på ICA Maxi.
Sen åkte vi mest bara runt. Lekte med glasögon som Chrille gjort av piprensare, hah. Eh. :D

Iiieh.
Nu ska jag tvätta bort mitt smink, sen blir det Criminal Minds och sömn.

Inga kommentarer: