2007-11-08

The other way.

Kul att hänga med Pin och Elena på stan idag.
Vi hämtade mitt pass, Pins medicin till hennes kissemisse, köpte alko och åt på pastahuset.
Sen var det nästan dags att dra till jobbet, so I did.
Jobbet har varit.. Konstigt idag. Känns som om jag inte gjort något alls, men ändå skitmycket.
Mitt nazi-ragg kom och handlade av mig idag igen, haha. Han är galen.
Dessutom var det en turk som raggade på mig på bussen när jag var på väg till jobbet idag.
Bussen var dessutom tokfull, så alla stod och lyssnade när han pratade med mig. >_<

Annars har jag inte rökt sen igår vid 19-tiden, och jag känner mig så jävla duktig.
Fast jag dör, för jag är sjukt röksugen.

Ah well.
Nu ska jag hinna tvätta, sen kolla Criminal Minds, sen blir det sömn.
Ska ju jobba värsta länga imorgon.
Tjitjing.

1 kommentar:

Anonym sa...

duktig du är! you can do it! :D