2007-11-06

Energy,

Jag drömde en så himla konstig dröm, haha. Helt störd.
Jag var med någon på en buss för att leta efter Kim Nilssons plånbok, för han hade tappat den där.
Efter att jag hade hittat den skulle jag springa till honom och ge den, och så var Hanna där i sin bil. Bredvid bilen stod han den där grabben med helt krulligt hår som kom hem till Hanna en gång när hon bodde på Skeppargatan, och lutad mot bilen stod Viggi, haha. De skulle åka någonstans.
Efter det var jag hos någon man som skulle sätta i en hårförlängning i mitt hår, fast jag ville inte ens ha den, haha. Det var så himla stört.

Hungrig är jag också. Hade tänkt äta avocado till lunch, men det hinner jag ju inte, för nu måste jag snart springa till bussen.
Hoppas jag får jobba med någon rolig idag, och hoppas jag får sitta i kassan hela dagen, för jag orkar inte gå på golvet. Bara ikväll kan jag göra, när kvällsrutinerna kickar in.

Men nu måste jag gåååå.
Eller springa. Vi får se.

Inga kommentarer: