2007-11-05

You make me like charity.

Det var jättetrevligt att träffa Emelie idag.
Skönt att göra något innan jobbet för en gångs skull.

Jobbet gick bra, som vanligt.
Satt i kassan lite, plockade upp varor och så.
Sen så var mitt nazi-ragg där också. Han är rätt creepy. Jag skulle inte vilja träffa honom ute på krogen.
Nog för att han är 30+, men han kanske brukar hänga på krogen ändå, vad vet jag.

Idag har jag fått hem tapet-prover till min lägenhet också.
Ska bli så himla kul att spana på dem snart! Till hallen, köket och vardagsrummet. (:
Har hittat ett bra bredband jag ska skaffa till lägenheten också, men det får min storebror hjälpa mig med sen, för det är massa konstiga grejer jag inte förstår på hemsidag.
Hemförsäkringen, adressändringen och allt annat man måste fixa får min mamma hjälpa mig med, för jag fattade noll. Haha.

Åh.. Jag flyttar ju snart! Jag är så himla pepp.
Jag hör av mig sen när jag har min flyttfest, så alla kan komma och hjälpa mig bära kartonger. ^_^

Nu ska jag spana tapeter.
Tjitjing!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du tapetsera själv? Alltså betala själv & sådär?
*:

Anonym sa...

Jasså? o: Är det Mattias Brus som betalar?
Hah, men du är ju en datanörd. (:

*:*: