2007-11-23

The city limit.

Igår var jag ledig, och det var så himla skönt.
Började med att träffa Ellén på stan för kaffe och så.
Efter någon timme kom Elena och joinade. Köpte presenter till min mamma, för hon fyllde år igår.
Det var jättemysigt att träffa både Elena och Ellén igen. Det gjorde mig på jättebra humör igen.

Nu är det fredag och heelg. Jag jobbar både idag och imorgon.
På söndag ska jag fira min födelsedag, och jag känner mig allmänt stressad över helgen.
Jag har så himla mycket att göra känns det som.. Jobba, städa, tvätta.. Ja.
Jag kirrar nog det där. Det brukar jag ju göra.

På måndag, då jag faktiskt fyller, är jag ju som sagt ledig nu.
Så då ska det bli fika eller häng eller så, så om någon vill joina är det bara ringa.
Annars blir det väl bara jag, lol. Men ja. Måndag är sista dagen jag har tid att träffa folk typ. Sen har jag inte tid förrän den 4e december.

Nu blir det dusch och fix i alla fall.
Kan ju inte se ut hur som helst på jobbet.

Inga kommentarer: