2007-11-13

Pick a part that's new.

Fantastisk natt.
Slutade med att jag grät mig till sömns runt 07 imorse.
Ah well. Det är ju inte så att jag inte är van i alla fall.
Nog för att det var ett jävla bra tag sen, men jag vet i alla fall.

Nu har jag duschat, sminkat mig, fixat frippen och klätt på mig.
Snart är det dags att börja gå till bussen och åka till jobbet.
Jag är så jävla trött. Jag tror inte jag kommer hinna köpa några koffeintabletter.
Blöhö, I really need them. Kaffe har i alla fall tappat sin funktion helt för mig.
Och jag tänker inte börja äta godis för att bli pigg genom sockret.
Dextrosol går också bort numera. Blaha.

Sötaste tanten som pratat med Elena idag, btw. Haha.
Kanske dags att vi börjar spela badminton nu då? d:

Nej, nu ska jag försöka göra något vettigt innan jag måste dra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aw, gosan. <3

Hihi, ja. Hon är supersöt.
Tråkigt att hon ska flytta nu. ):

Anonym sa...

Jag har redan pratat med honom q: Men han visste ju såklart inte att jag var jag, jag ringde till honom. Men du borde säga att du har en vän som skulle vilja jobba på ICA, sen typ kan du fråga om det finns plats? (: Kanske bara som extra jobb. För på min kurs så säger de att man ska fråga sina vänner inom handeln ^_^ Du borde fråga (: :*