2007-11-19

Fake.

Helgen, ja.
I fredags hade jag jättekul. Först hade vi förfest hemma hos Elena, och sen drog vi ner på krogen.
Träffade Maria Roos också, och det var så himla kul att träffa henne.
Lördagen var inte lika kul. För det första var jag bakis som fan, vilket kändes extra hemskt, med tanke på att jag aldrig blir bakis. Sen kände jag mig inte alls välkommen hemma hos Bili, faktiskt.
Jag är dock glad över att hon verkade bli glad över presenten.

Idag har varit en riktig skitdag, och är väl det lite fortfarande.
Det känns dock ändå ganska bra. Känns skönt att allt är ute nu.

Jag känner mig apatisk, tom, och full av allt möjligt på samma gång.
Det är en knepig känsla jag inte riktigt kan förklara.
Jag har varit med om den många gånger innan dock, så jag kan väl i princip hantera den nu.

Om femton timmar börjar jag jobba. Skönt med en sysselsättning.

Annars så.. Jag vet inte.
Jag älskar dig mer än något annat, och jag är så sjukt ledsen för allt som hänt.

Inga kommentarer: