2007-11-14

Like spinning plates.

Så jävla moget. Åh.
Jag älskar att jobba, för då slipper man verkligen all skit.
Bara att koncentrera sig på jobbet.
Idag måste jag försöka komma ihåg att kolla i personalpärmen också.

Helt bäst med sol ute.
Det betyder att snön smält bort ännu en gång!
Det var ju fetaste snöstormen när jag slutade jobbet igår kväll.
Så himla ovärt. Jag och min pappa satt och klagade på vädret hela vägen hem, haha.

Men jodå.
Jag längtar till fredag. Så himla babykul det kommer bli.
Nu ska jag dock orka släpa iväg mig själv till duschen.

Nejmen vad roligt.
Jag var ändå på rätt bra humör nyss, och så ringde min mobil helt plötsligt.
Var ju min mamma som ringde. Alltså.. Jag klarar inte av henne. Jag gör det bara inte.
Jag önskar så jävla mycket att min lägenhet låg någonstans långt jävla bort.
Men jag kan lova, att när jag jobbat ihop tillräckligt mycket cash, och hittat en annat jobb, då drar jag härifrån, och jag lovar att jag inte kommer tillbaka.
Så jävla skönt att slippa den här jävla stan med all jävla skit hela tiden.

So, f o.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan flytta med dig Soppi (: Till en rolig & fin stad med bra shopping & mycket jobb (: Ofta man vill bo i den här skruttstaden hela sitt liv /:

Puss skruttan <3

/Pipi

Anonym sa...

Åhu, om ni flyttar, så flyttar jag med. (:

:*

Anonym sa...

HAHA, alla ba flyttar d: