2007-11-14

If all else fails.

Idag kom jag till jobbet klockan 15, som vanligt.
När jag varit där och jobbat i ungefär en timme kom Thessan fram till mig och sa att jag inte skulle ha börjat förrän 17, haha. Hon sa också att de inte skulle ha klarat sig utan mig, och att det var bra att jag kommit till 15 i alla fall. (:
Hur som helst var det inte mitt fel att jag kom till 15, för Leif hade ändrat schemat utan att säga något till mig, haha. Men två timmar extra bangar inte jag. Mera cash. <3

Har inte gjort så mycket på jobbet idag ändå.. Fixat lite med F/G, suttit lite i kassan och frontat typ.
Men jag har ju gjort mer idag än vad jag brukar göra när jag jobbar med Alex i alla fall.
När jag och Alex jobbar sitter vi mest inne på lagret och pratar. ^_^

Haha, när vi hade slutat idag, så skulle jag hämta min glass jag lagt inne i den stora frysen inne på lagret, och när jag gick ut därifrån så tappade jag ena skon och typ snubblade över en pall, haha.
Vakten bara skrattade åt mig.
Sen har jag mosat en yoghurt-förpackning idag också. Det händer så mycket när jag jobbar.
Tur att det är saker som kan roa andra i och för sig. d:

Imorgon börjar jag i alla fall 17, det vet jag. Sen är jag leeedig fram till måndag.
Idag fick jag även veta att jag fått ledigt på Elenas födelsedag, ih. Helt bra ju. (:

Nu ska jag försöka sova snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, söt som har ledigt på min födelsedag. :D