2007-11-12

Island in the sun.

Usch vad svårt jag hade att ta mig upp imorse.
Hade ställt mitt alarm på 09, jag kom upp ur sänger runt 1130, haha.
Sen stressade jags om fan med att göra mig i ordning, och så träffade jag Pin, och vi bussade in till stan tillsammans.
Inne i stan mötte vi upp Elena, sen köpte vi present till Bili och så.
Jag shoppade en väska till mig själv också, och sen underkläder. Så himla fina. <3

Jobbet var suuperkul idag!
Jag jobbade med Aina och Alex. Okej, Aina är inte så jävla kul, men jag gillar Alex.
Vi satt inne på lagret och pratade typ hela kvällen, medans Aina satt i kassan.
Vi pratade så mycket att vi glömde bort tiden, och fick stressa som fan sen när affären stängde, haha.
Men det var babykul. (:

Snart ska jag tvätta bort mitt smink, sen ska jag kolla Desperate Housewives, sen sova.
Dididi.

Inga kommentarer: