2007-11-05

Number one.

Jag är inte så förtjust i tpb för tillfället. Dumt att fungera liksom. Wähä.
Jag är i alla fall ganska speedy idag. Jag är nästan påklädd, nästan sminkad och.. Ja, sen har jag håret kvar. Men ändå speedy. Jag är stolt.
Ska iväg in till stan och fika med Emelie. Roligt tycker jag. Var längesen jag träffade henne.

Det känns så himla konstigt att jag inte börjar jobba förrän 17.
Ganska skönt i och för sig, med fortfarande konstigt.
Imorgon börjar jag normal tid i alla fall. Klockan 15. <3

Jag tittade på mina ben för ett tag sen.. Helt fulla med blåmärken.
Jag har till och med blåmärken på fötterna. Jag fattar inte hur jag lyckas.
Jag tror jag vill skylla det på ica. Haha. Men jag gillar ica.
Tror inte jag vill bli fast anställd heller. Jag menar.. Alex har jobbat där i över ett år, och han är fortfarande inte fast anställd, han räknas fortfarande som extra, så som jag. Förra månaden fick han ut över 30.000:- i lön efter skatt, bara för att han kan jobba extra liksom. Det bangar inte jag.

Nej, nu ska jag fixa till det sista så jag ser respektabel ut.

Och hoppas allt löser sig, Hanna. *:

Inga kommentarer: