2007-11-21

The greatest view.

Jag jobbade med Sandra idag! Blev så himla glad.
Sandra, Tessan och Daniel. Några av de bästa.
Jag och Sandra har varit så jävla produktiva idag, så det finns inte.
ICA-bilen kom, med en massa varor, och vagnarna fick knappt plats på lagret.
Tror jag och Sandra plockade åtta vagnar. Fem chark, en grön och en mejeri.
Det gjorde vi på typ 45 minuter, vilket är en jävla speed, för det är sjukt mycket varor.

Alex kom in idag också, på sin lediga dag. Två gånger till och med.
En gång när jag satt i kassan och precis hade börjat, och andra gången när jag och Daniel körde lite vagnar.
Jag vet att jag alltid tjatar om alla på mitt jobb, och kanske mest Alex, men jag tycker om dem jättemycket. Sådetså.

Har förövrigt kirrat så att jag är ledig på min birthday nu.
Sandra frågade om jag ville ge bort en kväll åt henne nästa vecka, så då fick hon min måndag. (:

Nu ska jag phona, sen blir det kanske film och sömn.
Måste upp tidigt imorgon. Ska hinna tvätta innan jag åker in till stan.
Iieh.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet inte, det blir bara pissigt ibland. Men nu mår jag bättre! (:

<3