2007-11-10

Let's sail away.

Ahh, igår var utan tvekan, den roligaste arbetsdagen någonsin!
Jag jobbade med Alex och Christoffer igår, och så Daniel då, fast han gick ju hem 20.
Det är mycket roligare att jobba med bara grabbar. Jag dog nästan av skratt flera gånger.
Till och med i kassan började jag skratta som fan, haha. Jag tror jag var lite övertrött mot kvällen också, men åh. <3
Haha. Alex och Christoffer höll typ på och plockade ihop de andra kassorna, medans jag satt i första, så började jag bara skratta skitmycket helt plötsligt, och båda bara vände sig om och tittade på mig, haha. Sen skrattade vi i sju år ungefär.

Drygt att det var värsta snöstormen igår dock.
Alex erbjöd sitt paraply till mig när vi skulle ut till bilarna, haha.
Nejmen åh. Jag vet inte ens vad jag skriver knappt. Men kul var det.
Jag önskar att jag fick jobba med Christoffer och Alex varje kväll.

Idag är jag dock ledig. Känns så himla ballt att jag är ledig en lördag och en söndag efter varandra.
Ska träffa Pin och Elena på stan strax efter 15, så ska vi gå och äta sushi.
Efter det ska vi hem till Elena och fixa oss lite, sen blir det förparty och sen krogen.
Idag kommer jag bli en väldigt fattig tjej. Men jag kommer få kul i alla fall.
Kul att parta med Pin och Elena. <3

Njaej, nu ska jag duscha.

Det här är förövrigt min tredje dag utan cigg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så himla duktig!
Love you, gosan! :*