2007-11-07

Float away,

Jävla helvetessnö.
Det har ju snöat konstant i flera timmar nu. Dumt att sluta.
Jag vill inte ha snö, jag vill inte ha vinter. Jag vill ha sommar.
Jag tänker flytta till en land där det alltid är varmt och aldrig snöar.

Nu kom jag på att jag inte sagt något om Camilla.
Hon som jobbade på mitt jobb, men som flyttade till Paris, you know?
Hon fick hjärnhinneinflammation för ett tag sedan och hamnade i koma.
Läkarna hade sagt att det var 30% chans att hon skulle överleva.
Nu har hon i alla fall vaknat, och hon kommer bli bra. Jävla sjukdomar säger jag bara.

För att fortsätta klaga lite, så vill jag bara säga att jag hatar dc, men det har jag ju alltid gjort, så det var ju ingen nyhet direkt.

Nu till sånt som inte har med klagomål att göra..
Idag ska jag sluta röka. Jag känner mig pepp. Eller kanske inte pepp, men det är bestämt nu.

Nu måste jag nog börja fixa mig, för jag ska träffa Elena och Ellén sen.
Meneh.. Ciao.

1 kommentar:

Anonym sa...

usch, läskigt med den där camilla :( tur att hon vaknade!

roligt att alla slutar röka btw, då behöver inte jag känna mig ensam :P hoppas det går bra för dig! :*