2007-11-06

Dynamo.

Bah, när jag kom till jobbet kom jag på att tisdagar är helt tråkiga.
Eller.. Inte tråkiga kanske. Men det är mest bara att fronta hela tiden.
Fast idag var det ganska kul ändå. Jag fixade massa med F/G så det blev fint.
Sen satt jag och Alex och pratade i typ en halvtimme. Jag gillar honom skarpt.
Jobbar ju med honom på fredag kväll. (: Haha, på fredag har jag åtagit mig att jobba från 13-22.
Men jag bangar det inte klirret i kassan sen. Fy tusan vad jag längtar till nästa lön.

Idag blev jag förövrigt bjuden på personalfest, hah.
Men helt kul. Det blir väl typ.. Jag, Sandra, Anna G, Åse, Alex, Christoffer och så.
Alla som inte har fast anställning. Helt roligt. Jag ser fram emot det.
Jobbigt att komma på vad jag ska ha på mig.. Kanske hinner köpa något nytt, det är ju inte förrän den 8e december. (:

Lejdidej. Imorgon är jag ledig. <3
Roligt att träffa Elena också. I miss her.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vaa! Värsta lyx!
Bara för att din papi känner honom eller? d:
Han har ju inte varit inne i min lgh ännu & vet inte hur den ser ut .. Jag hoppas på ny ugn & omlackade köksluckor. Sen kan jag göra resten själv. :)

Haha, men jag gillar brev. d:
*:*: