2007-10-16

All night.

Jag har blivit galen i att leta inredningsgrejer hem till min lägenhet.
Inatt var jag så trött att jag knappt kunde se, men ändå satt jag kvar med laptopen och letade efter grejer. Haha. Men det är så sjukt kul, och jag hittar så himla mycket jag vill ha.
Nu har jag hittat finaste sängkläderna jag vill ha. Oh.
Jag hittar däremot ingen mikro jag vill ha. Men det löser sig det där.

Blir nog inget passfoto idag heller, hah.
Polisen stänger om ca. två timmar, och ofta jag hinner bli klar på två timmar. Njee.
Fast det gör inte så mycket. Då kan jag sitta här och spana inredning. (:
Imorgon MÅSTE jag dock fixa passet. Annars blir min mami inte så happy.

Igår hade vi förövrigt middag igen, jag, Elena, Macke, Martin och Robin.
Det var roligt, menjag glömde min påse hemma hos Macke. Bweh.
Fast det gör inte så mycket. Elena skulle ta med den till mig.
Macke åker ju till Barcelona imorgon. Skönt att slippa det här pissiga vädret.

Tror jag ska dra iväg någonstans jag också. Bangar ju inte.
Fast jag vill nog inte åka själv, och ingen annan har väl råd.
Inte för att jag har det för tillf'ället heller, haha. Meneh.
Jag ska ju i alla fall till Södertälje snart. Hänga med mina grabbar lite och så.

Nu måste jag dock verkligen kissa.
Sen kaffe och röka.
Yey.

--
Ahh, nu har jag hittat en massa grejer jag vill ha.
Till och med en mikro! Jag vill flytta nuuuuu. Åh.

Annars har jag världens fetaste ångest.
Jag pallar inte mer. Helt ärligt.
Usch.

Inga kommentarer: