2007-10-08

It can only get better.

Helgen har varit helt super.
I fredags hängde vi hemma hos Robin.
Jag påbörjade att göra en egen kortlek, men sen så kom någon med en riktig kortlek.
Lördagen var helt great. Party hemma hos Elena och massa folk.
Det var en riktigt lyckad kväll. Och båda nätterna var snooz.
Idag höll jag till och med på att missa jobbet, haha. Tur att jag inte gjorde.
Jag gick typ från Martin 1430, och bussen gick 45. Jättefort gick jag!

Det var kul på jobbet, även om jag inte var så speciellt tillfixad.
Var ju inte fixad för fem öre faktiskt.
Gammalt smink sen dagen innan, ofixat hår osv. Haha, det bjuder jag på.
Imorgon jobbar jag också 15-22, sen är jag ledig på tisdag. Ljuvligt.
Efter det jobbar jag bara onsdag, lördag och söndag.
Har tagit ledigt på fredag för att Anders, Jocke och Fredrik kommer hit då.
Helt roligt! Jag har saknat dem faktiskt. Helt längesen jag träffade dem.

Det blir bra.
Just nu för tillfället kan jag ärligt säga att jag mår riktigt bra.
Det känns så jävla bra.
Nu ska jag röka.

Inga kommentarer: