2007-10-18

A life in love.

Nu är jag typ fit for fight for work.
Bussen går dock inte förrän om 40 minuter typ.
Skönt att jobba. Ha något att göra osv.
Jag längtar mer till imorgon i och för sig. Så himla kul med städjobb. <3>
Inte så kul att jag måste gå upp typ sex, men ändå. Då får jag betalt från 07 i alla fall.
Annars hade jag bara fått betalt från 10. Wiih.

Annars blåser det som tusan i havet och är skitkallt.
Var tog den sommaren vägen egentligen? Den kom ju aldrig ens.
Nu kommer vi få stå ut med vintern i typ ett halvår, om inte mer.
Moget att mittlandet alltid är svinkallt. Men jag ska inte klaga, för jag hade aldrig pallat att bo i Norrland.

Lejdidej.
Jag känner att mitt shoppingberoende börjar komma.
Men jag ska vara duktig och inte shoppa något.. Tror jag.
Jag ska försööka i alla fall. Det är det bästa jag kan göra.

Haha, söt snoozkissen är när hon krypit in under mitt täcke.
Eh.

Nu ska jag packa min bag innan jag drar till jobbet.
Laters.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad heter färgen du använder? Ge mig hela namet & märke & så. Så ska jag handla det (: Så jag blir av med det gula! >< (: Puss.

Anonym sa...

Hade ju snöat i Gällivare förra veckan. (x

/Boz.