2007-10-09

Wash it.

Iieh.
Idag har jag i princip inte gjort något av det jag skulle.
Jag tog ju aldrig passfotot, och jag gick heller aldrig på stan.
Får ta och göra det på torsdag. Jag måste faktiskt göra det då. Har inte så mycket val.

Har hängt med Billan hela dagen. Det var gosigt.
Hon fick ju sin tvättmaskin idag. M-hm.

Nu är jag dock i Torshälla.
Jag håller på och tvättar, men det lär ju inte vara klart förrän om typ två timmar.
Jag som hade tänkt sova tidigt idag.. Men det kommer ju fler dagar man kan sova tidigt på.

Jag har fått ganska så snooziga sms idag.
Sånt gillar jag. Eller nä, jag älskar att få sms.
Speciellt såna man bara kan sitta och le och må helt bra av när man läser.

Nu ska jag väl tvätta bort mitt smink och byta om till pyjamas i alla fall.
Tjing.

Inga kommentarer: