2007-10-08

One more show.

Iieh, vad segt det var att gå upp ur sängen idag.
Nu är jag i alla fall duschad, påklädd och har börjat sminka mig.
Är inte säker på när bussen går riktigt. Men någongång efter 13 måste jag ta den i alla fall.
Jag har för mig att jag jobbar med Emelie ikväll, åh vad jag hoppas att jag gör!
I så fall bllir det Emelie och Aina.
Jag längtar till nästa lön som fan. Hoppas den blir fet.

För en stund sen sköljde jag munnen med något flashigt munskölj.
Haha, gjorde så lite ont i käften. Det brände ju som fan. Till och med på läpparna.
Men ja, den är säkert bra.

Om jag skulle fortsätta sminka mig kanske då.
Kanske byta tröja också.
Ikväll har jag i alla fall två projekt att ta itu med, när jag kommit hem från jobbet that is.
Roli roli.

Jag vill ha freeedag. Give it!

Inga kommentarer: