2007-10-19

The stories.

Helt kul att jobba igår kväll.
Emelie blev sjuk, så hon var tvungen att åka hem typ 2130.
(Okej, det var inte så kul att hon blev sjuk, men det andra).
Istället för att hon jobbade kom Leif, alltså min chef. Ica-Leffe, hah.
Han frågade mig en massa saker om vad jag gjorde för han inte kom ihåg kvällsrutinerna, haha.
Sen fick jag till och med säga åt honom att gå och låsa pantrummet, så jag skulle hinna med att plocka bort brödet, haha. Jag tyckte det var kul, okej? Jag fick liksom säga åt min chef vad han kunde göra. Liiite ballt var det allt.

Idag var jag uppe med tuppen nästan.
Ska jag stäääda. Får börja 10 trots allt, men det är lugnt.
Jag hade NEVER kommit upp vid 06.

Nu ska jag dock göra mig helt klar.
Laters!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, Ica-Leffe!

& jaa, Soran, boss över the boss liksom! :D

:*