2007-10-14

#

Omgomg.

Fredagen var så himla rolig.
Fredrik och Jocke är nästan mina bästa partykompisar.
Jag och Jocke är i alla fall lätt bäst på att twista, haha.
En sak som kanske inte var så kul var att jag förmodligen slösat typ 800 spänn på krogen.
Ingen hit direkt, men ja. Jag hade ju kul i alla fall. (:

Lördagen var lugn med jobb till 22, filmkväll hemma hos Macke, och gos hemma hos Martin.
Jag gick till och med upp tidigare än Martin idag, och det har aldrig hänt innan.
Bara för att vi vaknade så sent, och jag skulle träffa Elena för lunch.

Fick ju skjuts till jobbet av Dennis idag också.
Fett skönt att slippa ta bussen.
Kul att han har körkort också. Jag visste inte ens.

Usch, jag är så himla röksugen och jag har inte en endaste cigg.
Nu ringer min mobil.
Hejpa!

Inga kommentarer: