2007-10-10

It's free.

Usch. Jag tvingade mig upp ur sängen för ungefär en timme sen.
Nu känner jag mig dock rätt pigg, men jag måste verkligen göra något åt min dygnsrytm.

Natten var inte den bästa direkt.
Inte för Billan heller tydligen, så vi pratade i telefon i lite drygt en timme.
Sen somnade jag inte förrän vid 04. Lätt inte värt.

Jag hatar egentligen att vakna sent, för jag hatar att stressa.
Jag stressar redan alldeles för mycket, och det gör jag i princip på inga grunder alls.

Nu måste jag dock stressa ännu mer, för jag är inte alls klar, och om en kvart måste jag gå till bussen.
Hoppas jobbet är kul idag.

--
Wie.
Jobbet var kul, som typ alltid.
Jobbade med Emelie och Sandra. Det var kul att träffa Sandra igen.
Hon har ju haft semester, så jag har inte träffat henne på jättelänge.
Haha, det var en jätterolig kund som handlade idag.
Kunden: "Det är någon.. Frän lukt när man kommer in i affären. Det är så det sticker till i näsan!"
Det som luktade var blommorna som är precis i början av affären.

En annan kul grej var när vi skulle hem, haha.
Det hade kommit en massa pallar med varor idag, och de var ställda typ 10 cm från utgången.
Så vi var tvugna att trycka ihop oss som fan när vi väntade på att vakten skulle larma och grejer.
Men det roligaste var ändå att vakten inte kom emellan pallarna och larmet, så han var tvungen att klättra på pallarna, haha. Fast sen ramlade han lite när han skulle ut, så det var kanske inte så kul.

Nu ska jag försöka sova, för imorgon måste jag ta helvetesfotot.

Inga kommentarer: