2007-10-09

Paper walls.

Knackade på dörren nyss, det var ett sånt bud som skulle lämna ett paket.
Så har de värsta high-tech-grejen man skriver under på, haha.
Det var inte så lätt. Haha.
Jag: Det ser ut som att en 3-åring har skrivit detta, haha.
Budet: Eller 103, haha.

Haha, så himla rolig kille det där.
Jag är rätt bra på att skaffa kompisar.

Blev inget nytt passfoto idag, för jag råkade sova lite länge.
Jag blev alldeles nyss klar med fixandet, och polisen stänger snart så.
Jag får kirra det där på torsdag istället.
Min mamma hade i alla fall gett mitt andra pass till babyhunden så han fick bita sönder det.
Så himla snäll. Jag blev glad. Dock var bilden fortfarande hel på passet, så man ser mig fortfarande. >_<

Snart ska jag i alla fall in till stan och träffa Elena.
Måste shoppa lite och så.
Fick för övrigt mitt åhléns-kort idag. Yey.
Jag kommer skaffa så jävla mycket onödiga kort nu.
Typ som när man var liten och gick med i alla klubbar som fanns, bara för man skulle få ett kort, haha.
Skillnaden nu är dock att jag faktiskt handlar i alla affärer där jag skaffar kort.
Så det är ju rätt effektivt, after all.

Meneh, såatteh..
Ska väl ringa Billan nu.

Inga kommentarer: