2007-10-23

Slower, slower.

Ahhh, dagen började så sämst på jobbet, haha.
Jag jobbade med Britten och Kicki, och ingen av dem har någonsin gått på golvet, de kan i princip bara kassan, så jag fick vara på golvet nästan hela tiden idag.
Fick börja med att plocka kolonial, haha. Så jävla trist. Trodde jag skulle dö nästan.

Min sista rast slutade med att jag mådde så illa att jag fick upp lite spya i munnen, haha.
Fräsch tjej_87 var jag. Sen gick jag ut och rökte och sådär, och ville mest bara hem.
Sen kom jag på andra tankar och tänkte att jag behövde pengarna, så då stannade jag kvar.
Lite glada borde väl ica vara som har mig som stannar även fast jag mår crap? (:

Imorgon ska vi provträna på Nautilus eller vad tusan det nu heter.
Roligt det ska bli tycker jag. (: Skönt att vara ledig imorgon också.

Nu måste jag dock ta tag i min tvätt, och ta mig en cigg.

Tjitjing.

1 kommentar:

Anonym sa...

kul att träna! hoppas det går bra :)